Účastníci se v rámci kurzu seznámí s technikou škálování. Naučí se s ní lépe hledat zakázku i zdroje, které má klient k řešení obtížné situace, podporovat klienta nebo měřit efektivitu sociální služby. Tento moderní způsob práce s klientem pomůže zefektivnit praxi a najít nové možnosti spolupráce s klientem.
Cílem kurzu je naučit účastníka pracovat se škálami, seznámit ho s různými možnostmi, jak se škálou pracovat. Dle návodů, s kterými se v rámci kurzu seznámí, bude schopen škály vytvářet. Zároveň získá jiný pohled na práci se zakázkou a bude lépe strukturovat a vyhodnocovat vlastní práci.
Pro koho je tento kurz
Technika škálování je vhodným nástrojem jak pro manažery v sociálních službách, tak i pro běžnou klientskou práci.
Forma výuky
Teoretické části kurzu budou probíhat formou interaktivní přednášky s využitím příkladů z praxe. Praktická část kurzu bude věnována procvičování technik škálování a nácviku komplexního rozhovoru s využitím této metody. Každý blok bude zakončen reflexí a diskuzí prožitého či poznaného.
Rozsah
- 8 hod (9:00 – 16:30h)
2 290 Kč