Výcvik krizové intervence v rozsahu 80 hodin nabízí ucelený nástroj komunikačních technik a dovedností, které pomohou pracovníkovi provázet klienta obtížnými životními situacemi.
Připraví účastníka pro výkon krizové intervence tváří v tvář, který tak bude umět reagovat na různá obtížná témata v krizové komunikaci s klientem. Účastník bude schopen provést klienta krizovou situací, zvládne mu pomoci ve zklidnění, pomůže mu v situaci se lépe zorientovat (najít cíl a zakázku spolupráce), stabilizovat ho a definovat zdroje, o které se může opřít. Pomůže mu kolem sebe postavit záchytnou sociální síť a ukáže, kde získá potřebné informace k řešení krizových situací. Účastník dokáže vyhodnotit a volit nejvhodnější komunikační strategie a zvládat techniky krizové intervence. Bude schopen vést krizový rozhovor a správně ho zacílit tak, aby pomohl klientovi aktivizovat svoje síly a dopomohl klientovi k tomu, aby lépe zvládl krizovou situaci. Současně účastník dokáže lépe pracovat v krizových a zátěžových situacích a dokáže tak lépe ochránit sám sebe.
Rozsah
- 80 výukových hodin (5 dvoudenních setkání)
Profil absolventa
Podmínky účasti
Cena kurzu
Termíny kurzů – možnost přihlášení
Objednávka kurzu pro organizaci
Máte-li zájem o kurz na objednávku pro kolektiv pracovníků přímo ve vaší organizaci, prosím zanechte nám zde svou e-mailovou adresu. Ozveme se Vám.